شماره تماس و پشتیبانی تلگرام : ایمیل : @gmail.com

راه های کسب درآمد از اینترنت

ر این مقاله هدف این است بهترین راه های کسب درامد از اینترنت را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم; با این نکات شما می توانید ظرف مدت یک ماه درآمد مطلوبی را از اینترنت کسب نمایید;اگر شما واقعا به دنبال کسب درامد میلیونی هستید و علاقه مند هستید که یک فریلنسر شوید; اینترنت گزینه ای بسیار خوبی است. و امروزه کسب درآمد انلاین در دنیا حرف اول را میزند.

 راهکار های موثر برای کسب درامد از اینترنت

در این مطلب قصد براین است که تا بهترین راه های کسب درامد از اینترنت را به طور خلاصه بیان کنیم و به شما توصیه می کنیم که مطالب را تا آخر مطالعه بفرمایید.

برای کسب درامد از اینترنت راه های متفاوتی وجود دارد. در ایران افراد موفق در این زمینه زیادهستند. فقط باید ایده های خود را عملی کنید و از فرصت ها بهترین استفاده را کسب کنید.

به طورمثال برادران محمدی مدیران شرکت دیجی کالا با یک ایده و خلاقیت در کار بزرگترین فروشگاه اینترنتی دیجیتال ایران را راه اندازی کردند.در دنیای اینترنت افراد موفق زیادی وجود دارد. فقط باید علاقه و پشتکار داشته باشید تا به آن هدف دلخواه برسید.

کسب درامد بدون محصول و سرمایه

حتی اگر شما هیچ محصول یا خدمتی را برای ارائه ندارید; “همکاری در فروش” این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید از طریق فروش محصولات یا ارائه خدمات سایر شرکت ها، کمیسیون خوبی را دریافت کنید ; فروشندگان آنلاین، برای شما یک وب سایت همکاری در فروش تدارک می بینند و پشتیبانی بازاریابی را نیز به عهده می گیرند; و تمام کاری که شما باید انجام بدهید; این است که محصولات یا خدمات شرکت مد نظر را به وسیله ی لینک در شبکه های اجتماعی، موتور های جستجوگر و در حالت ایده آل، در وب سایت خود معرفی و تبلیغ کنید.

کسب درآمد از تلگرام

شبکه اجتماعی تلگرام یکی از بزرگترین و مهم ترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شد; کسب درآمد از طریق کانال تلگرام و کسب درآمد از طریق ربات تلگرام و استیکر های آن به عنوان سه گزینه کسب درآمد از این شبکه اجتماعی می باشد.

 کسب درامد از کتاب الکترونیک

شرکت آمازون به هزاران کاربر این امکانات را داده است که بتوانند کتاب های خود را به فروش برسانند; این کار را نیز شما می توانید انجام دهید . با ساخت یک وبسایت کسب و کار خود را اغاز نمایید. این کار دو مزیت دارد یکی اینکه مردم و ناشران را علاقه مند می کنید تا از روش سنتی به روش الکترونیکی روی بیاورند و دوما اینکه شما از این کار درامد خوبی کسب خواهید کرد.

 کسب درامد از طریق فریلنسری

برای این کار شما تنها به یک رایانه و مودم نیاز دارید تا کار خود را شروع کنید; می توانید به عنوان نویسنده یا روزنامه نگار در جاهای مختلف فعالیت داشته باشید و درامد کسب کنید; و اگر در این کار ها دیده شوید و بتوانید مشتریانی برای خود جمع اوری کنید دیگر این درامد شما ثابت و همیشگی خواهد بود.

و همچنین می توانید تخصص خود را ارتقا دهید. از جمله کارهایی که می توانید انجام دهید; پیدا کردن سایت هایی است که در زمینه های مختلف مثل برنامه نویسی; بازاریابی و آموزش را یاد بگیرید تا بتوانید با استفاده از آنها کسب درآمد کنید.

کسب در امد از محصول یا حرفه خود

خیلی از کسانی هستند که هنری را علاقه دارند و کار می کنند; اما از این استعداد و توانایی خود درامدی کسب نمی کنند;پیشنهاد ما به شما این است که سایت را طراحی کنید و محصولات خود را برای فروش در ان قرار دهید ما این اطمینان را به شما می دهیم درامد شما در عرض چند ماه به میلیون ها تومن خواهد رسید.

کسب درامد از وبلاگ

در سال های اخیر، وبلاگ ها بزرگترین ابزار اینترنتی بوده اند; به عنوان یک فرد حرفه ای، می توانید با همفکران خود ارتباط برقرار کنید.. اگر نویسنده حرفه ای هستید; می توانید یک وبلاگ غیرفعال را به یک دستگاه چاپ اسکناس تبدیل کنید; برای این کار یک شبکه وبلاگی راه بیاندازید; راه اندازی این شبکه شما را به سمت ارتباط با مجموعه های بزرگتر سوق می دهد.

کسب درامد از طریق بازی اینترنتی

در دنیای بازی های اینترنتی نمونه های موفق و افراد با استعداد زیادی وجود دارند ; مجالی برای معرفی این افراد در همه رشته ها وجود نداشته باشد; به طور مثال از موفق ترین گیمرهای جهان بالاترین مقام را همراه با تیم خود کسب کند سید سمائل حسن است; شما هم می توانید با طراحی یک بازی یا بازی های انلاین درامد کسب کنید; مزیتی که این کار دارد این است که هم می توانید ;به عنوان یک ابزار سرگرمی به ان نگاه کنید و هم یک منبع درامد.

راستی! جای شما در گروه تلگرام اسکریپت دونی خالیست! به جمع ما بپیوندید!.

Warning: include(/home3/scriptdo/public_html/wp-content/themes/site-new/inc/dlbox.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/scriptdo/public_html/wp-content/themes/site-new/single.php on line 78

Warning: include(): Failed opening '/home3/scriptdo/public_html/wp-content/themes/site-new/inc/dlbox.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home3/scriptdo/public_html/wp-content/themes/site-new/single.php on line 78

مطالب زیر را هم بررسی کنید

دوره های آموزشی

مشاهده همه دوره ها
عضویت در خبرنامه اسکریپت دونی
با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!